Thuis ::  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren


Verzending Verzendkosten In tegenstelling tot veel andere websites die speciale regels en veel fijne afdrukken hebben, bieden wij goedkope verzending op alle bestellingen op onze website, zonder minimum bestelgroottes of speciale uitzonderingen.

Verzendmethoden Voor alle bestellingen verzorgen wij over de hele wereld met EMS, Alle pakketten worden gehouden om op te halen als het niet kan worden geleverd. Geef ons daarom een ​​correct en gedetailleerd verzendadres voor de levering. Het risico op verlies of vertraging of extra kosten zou aan u worden doorgegeven als u fouten heeft gemaakt van het verzendadres bij het invullen van de aankoopformulieren. En als u de levering wilt versnellen, raden wij u aan om extra verzendkosten te betalen, dan gebruiken wij TNT, DHL, FedEx, UPS, enz. Om de verzending voor uw bestelling te maken.

Levertijd Uw bestelling wordt binnen 24 uur bevestigd. Wij sturen u 24 uur per dag een bestellingsbevestigings email aan om ervoor te zorgen dat alles in goede staat is, als u onze check-mail niet binnen 24 uur heeft ontvangen, dat is misschien in het weekend of de email is in uw e-mail spam, dus zorg ervoor dat onze email in uw veilige contact email lijst staat. En behandeld in 48 uur, en 3-5 werkdagen naar uw bestemming normaal. Maar als tijdens drukke winkeltijd, zoals kerstvakantie, dan is de levertijd misschien een beetje vertraging. Het kost ons nog 3 dagen om uw artikelen aan te passen wanneer ze niet meer op voorraad zijn. Wij verwerken uw bestelling niet in het weekend of op vakantie.

Laat een extra 1 tot 2 werkdagen toe voor weekendopdrachten. We zullen alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat u het pakket tijdig ontvangt, maar wij zijn NIET verantwoordelijk voor de doorreis van de dienst. Transituren worden door de vervoerders verstrekt en kunnen variëren met de oorsprong en de bestemming van de verpakking, met name tijdens de piekperiodes. Ondertussen zijn wij niet aansprakelijk voor leveringsvertragingen door het weer, onvoldoende adresgegevens, vervoerdercomplicaties.

Als u een deadline voor bezorging heeft, laat dan een bericht achter bij het plaatsen van de bestelling of raadpleeg ons eerst en als het pakket niet op tijd komt, is het geen excuus om uw bestelling te annuleren. Tracking De status van uw pakket is online traceerbaar. Nadat uw artikelen zijn verzonden, wordt het online trackingnummer en de link naar uw e-mail gestuurd en geldig voor uw cheque binnen 48 uur nadat u de e-mail hebt ontvangen, omdat het pakket mogelijk niet is verwerkt door een expresbedrijf of de tracking-informatie niet is geweest bijgewerkt op tijd. Als u uw pakket na 2 dagen niet kunt volgen.

Als u nog vragen heeft over de levering van uw bestelling, neem dan gerust contact met ons op

Terug